19:35

EVELINE - OILS NATURE LUKSUSOWY SUCHY OLEJEK




Kiedy zaczęłam stosować kurację z Effaclarem, zauważyłam, że moja skóra twarzy, szczególnie na czole jest strasznie sucha, dlatego czym prędzej pobiegłam do najbliższego Rossmana i w moje ręcę wpadła nowość od Eveline. Pomyślałam sobie - czemu nie? I tym sposobem dzisiaj zaczynam już jego drugą buteleczkę :) 

SUCHY OLEJEK + SERUM ODMŁADZAJĄCE NA BAZIE 11 NATURALNYCH OLEJKÓW 

OPIS PRODUCENTA :

Wyróżnia się zapachem francuskich perfum. Suchy Olejek + Serum Odmładzające to zapach kwiatowo-owocowy inspirowany uwodzicielskim i tajemniczym zapachem Dior J`adore. Sekretem niezwykłej skuteczności Oils Of Nature jest unikalna technologia Dry Oil Sensation łącząca suchy olejek z silnie pielęgnującym serum. Zaawansowane formuły wykorzystują dobroczynny wpływ olejków na skórę, bez tłustego filmu i uczucia lepkości! Suchy olejek + serum odmładzające na bazie 11 naturalnych olejków intensywnie ujędrnia i odmładza, doskonale nawilża, odżywia i pielęgnuje skórę twarzy i ciała :

INCA INCHI + PERILLA + KUKUI - bogate w antyoksydanty, działają silnie odmładzająco oraz widocznie ujędrniają i uelastyczniają skórę 

MAKADAMIA + SŁONECZNIK - regenerują, łagodzą podrażnienia i wzmacniają barierę lipidową skóry 

AWOKADO + ARGAN + MIGDAŁ + MARULA - wygładzają strukturę skóry i zapewniają jej aksamitną miękkość

ROZMARYN + PESTKI WINOGRON - hamują zachodzące w komórkach procesy starzenia 

SPOSÓB UŻYCIA :

Niewielką ilość olejku delikatnie wmasować w suchą lub wilgotną skórę twarzy i ciała. Doskonały jako serum na końcówki włosów. 

MOJA OPINIA :

ZAPACH - miły i przyjemny, kwiatowy. Długo się utrzymuje, nie drażni. 

KONSYSTENCJA - i tutaj wielkie zaskoczenie - ten olejek rzeczywiście nie lepi się i nie pozostawia tłustego filmu, od razu się wchłania. Dlaczego tak bardzo mnie to zaskoczyło? Ponieważ używałam już dużo olejków i zawsze wkurzało mnie to, że trzeba było czekać dobre pół godziny zanim się wchłoną, lub w ogóle do końca się nie wchłaniały pozostawiając tłusty film na skórze. Tutaj jest zupełnie inaczej, możemy mieć pewność, że ten olejek wchłonie się w stu procentach.

OPAKOWANIE - poręczne, bardzo podoba mi się jego wykonanie, jest estetyczne, przyjemne dla oka, bez problemu zmieści się w torebce. Produkt zamieszczony jest w 125 ml plastikowej butelce z atomizerem, który podczas używania nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość olejku. 

CENA - kosztuje 14.99 zł, a teraz do końca stycznia możecie go nabyć za 11.99!

DOSTĘPNOŚĆ - w każdym Rossmanie na półce z olejkami :) 

DZIAŁANIE :

TWARZ - stosuję 1 pompkę tego olejku codziennie rano i delikatnie masuję skórę twarzy. Pomimo parafiny w składzie nie wystąpił u mnie wysyp na twarzy, ale posiadaczki skóry trądzikowej - takiej jak moja powinny uważnie obserwować jak zareaguje skóra. Olejek sprawia, że skóra jest nawilżona, ale nie tłusta (!), jest gładka i przyjemna w dotyku, dzięki systematycznemu stosowaniu zniknęły pojedyncze zmarszczki z okolicy czoła. Nakładając później na twarz podkład, możemy mieć pewność, że ten olejek nie zepsuje jego działania ani nie będzie się ważyć. 

WŁOSY - stosuję ten olejek do olejowania włosów kilka razy w tygodniu na noc i wiążę w luźnego warkocza. Rano, po myciu włosy są przyjemnie gładkie, nawilżone, nie puszą się ani nie elektryzują :)

CIAŁO - z pewnością ten olejek można nazwać godnym zastępcą balsamu - doskonale poradzi sobie z suchymi dłoniami, łokciami, dobry także jako balsam po goleniu. Sprawia, że nasza skóra jest gładka i miła w dotyku a w dodatku pięknie pachnie. 

Ten olejek zaskoczył mnie swoją wielofunkcyjnością i właśnie za to go lubię :) Można go używać do twarzy, włosów oraz ciała, czyli takie 3w1, które nie zajmuje dużo miejsca w szafce. Z pewnością będzie dobrym rozwiązaniem dla minimalistek oraz na wyjazdy, ponieważ wszystko czego potrzebujemy mamy w tym jednym opakowaniu. 

Olejek trafił do moich ulubieńców za niezawodność, oraz super nawilżenie :) Polecam go do wypróbowania każdemu! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz komentarz :) Postaram się odwdzięczyć tym samym!

Copyright © 2016 COSMETIC INNOCENT , Blogger