23:02

LAKIER DO WŁOSÓW PROSALON - MEGA HOLD

       

Wyruszyłam do Hebe na zakupy i moją uwagę przykuł wcześniej nie znany mi 
lakier do włosów firmy Prosalon. Ucieszona jego dużą pojemnością postanowiłam go wypróbować i opowiedzieć Wam o moich wrażeniach :) 

Już po pierwszym użyciu stał się moim ulubieńcem, dlaczego? 

1. NIE WYMAGA POPRAWEK - co było dla mnie sporym zaskoczeniem. Jedno psiknięcie wystarczy, aby nasze włosy osiągnęły porządany efekt. Jest to również dowód na jego megamocne utrwalenie :) 
2. POJEMNOŚĆ - 750 ml starcza na bardzo długo, nawet w przypadku codziennego układania włosów. Nie musicie się obawiać, że znowu za 2 tygodnie musicie jechać po lakier do włosów (niestety wiem, jakie to uciążliwe)
3. NIE SKLEJA WŁOSÓW- co jest bardzo istotne przy wyczesywaniu :)
4. NIE POZOSTAWIA BIAŁYCH ŚLADÓW 
5. PRZYSTĘPNA CENA - około 20 zł. Za ilość lakieru, jaką dostajemy, jest to naprawdę okazja
6. PRZYJEMNIE PACHNIE - nie jest to jakiś duszący, uciążliwy zapach 
7. SZYBKOSCHNĄCY - ogromna zaleta, ponieważ w szybkim czasie możemy ułożyć włosy
8. CHRONI PRZED CZYNNIKAMI ATMOSFERYCZNYMI - wytrzymuje wiatr oraz wilgoć :)

Koniecznie dajcie znać, czy używaliście tego lakieru, a jeśli nie - gorąco zachęcam do wypróbowania. Dla mnie ten lakier stał się absolutnym hitem i ulubieńcem :) 

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz komentarz :) Postaram się odwdzięczyć tym samym!

Copyright © 2016 COSMETIC INNOCENT , Blogger