18:32

CO KUPIŁAM NA PROMOCJI W ROSSMANIE? :)



Cześć dziewczyny! Przepraszam za chwilową nieobecność na blogu, ale byłam bardzo zajęta przygotowaniami do matury. Na szczęście polski i matematykę pisemną mam już za sobą, więc teraz już będzie tylko z górki :) Korzystając z wolnej chwili chciałabym Wam pokazać co udało mi się kupić na promocji w Rossmanie i o dziwo kupiłam wszystko, co sobie zaplanowałam, a nawet więcej :D

PRODUKTY, KTÓRE PLANOWAŁAM KUPIĆ : 

1. LOREAL - TRUE MATCH 

Jeszcze przed promocjami długo krążyłam w Rossmanie, nakładałam masę testerów na dłoń w celu wybrania najlepszego koloru i poznania tej nowej ''lepszej'' formuły. Zwróciłam się nawet z prośbą do ekspedientki o chociaż kropelkę do słoiczka z testera, żebym mogła ze spokojem wypróbować go w domu, ale najwidoczniej taka mała pomoc wiele kosztuje... Bardzo bałam się, że zmieniona formuła nie zachwyci mojej wymagającej cery i nie myliłam się. Nowa wersja podkładu zawiera mase rozświetlająch drobinek, co nie wygląda dobrze na mojej mieszanej cerze. 

2. LOVELY - MILKY CHOCOLATE BRONZER

Długo zastanawiałam się nad kupnem bronzera i ten produkt to strzał w dziesiątkę. Ma bardzo ładny kolor i dobrze się z nim pracuje. 

3. LOVELY - NOBODY'S PERFECT... BUT ME PALETA ROZŚWIETLACZY 

Opakowanie mojego poprzedniego rozświetlacza z Makeup Revolution w trakcie podróży pociągiem uległo zniszczeniu, dlatego postanowiłam wypróbować nowość od Lovely. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ mamy do wyboru 3 różne odcienie, dlatego niezależnie od sytuacji, w jednej palecie mamy wszystko, czego potrzebujemy. 


DODATKOWE PRODUKTY : 

1. LIRENE - BAZA POD PODKŁAD NO PORES 

Kupiłam tę bazę pod wpływem impulsu i opinii bardzo miłej i szczerej Pani. I faktycznie - baza spisuje się świetnie. 

2. WIBO - MILLION DOLLAR LIPS 

Tych pomadek chyba nie muszę Wam przedstawiać :) Jedne z lepszych i  bardzo trwałych, drogeryjnych pomadek. Długo szukałam tego koloru i udało mi się znaleźć przepiękną czerwień. 

3. EVELINE - SOS LASH BOOSTER SERUM DO RZĘS 

Bardzo lubię odżywki do rzęs i zazwyczaj stosuję je jako bazę pod tusz. Ta spisuje się rewelacyjnie i jak tylko na nią spojrzałam, przypomniało mi się, że moja obecna również tej firmy powoli zaczyna się kończyć :D  

4. LOREAL - PODKŁAD INFALLIBLE 24H-MATTE 

W związku z nieudanym zakupem jego brata musiałam kolejny raz wybrać się do Rossmana, po kolejny podkład, i tym razem postawiłam na zakup tego, który nigdy mnie nie zawiódł. Mam wrażenie, że Infallible przejął chyba dawną i bardzo dobrą formułę True Match..

5. LOVELY - DARK NUDE PALETA CIENI DO MAKIJAŻU 

Szukałam, szukałam i w końcu znalazłam. Przyznam szczerze, że w tej palecie najbardziej spodobały mi się ostatnie 4 kolory i to je najczęściej używam. Są dobrze napigmentowane i wpadają w odcienie szarości i fioletu, co bardzo lubię :)


Jestem bardzo zadowolona z zakupów, a wszystkim produktom zostanie poświęcony osobny wpis, dlatego dajcie koniecznie znać o którym z nich chciałybyście najpierw przeczytać? :) Jestem ciekawa, co udało Wam się kupić na promocji i czy również trafiły Wam się jakieś buble? 

41 komentarzy:

  1. Ja polowałam na bronzer Lovely, ale się nie udało. Chętnie przeczytam o nim coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy Lovely miło zaskakuje, bronzer jest na prawdę wart polecenia. Dzięki, za kilka dni powinien pojawić się wpis o nim :)

      Usuń
  2. na szczęście mnie tam nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam się do Rossmana pierwszego dnia promocji z chęcią uniknięcia pustek na półkach popołudniu. Byłam kilka minut po otwarciu sklepu i tłum już był, ale na szczęście wszystko odbywało się kulturalnie :)

      Usuń
  3. Oj, wszystko chętnie bym wypróbowała zwłaszcza podkład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku niestety okazał się wielkim niewypałem :/

      Usuń
  4. Tez kupiłam tę bazę z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się u Ciebie sprawdza? :)

      Usuń
  5. Kupiłam tylko tusz na promocji. Niestety, chciałam kupić ten podkład, ale nie było już mojego koloru :/ Zostały tylko te dla kobiet o ciemnej karnacji. Szkoda, że drogerie nie zaopatrują się w głównej mierze w jaśniejsze odcienie, w końcu Polki mają dość jasną karnację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to czasem zastanawia, często jest też tak, że te najjaśniejsze odcienie i tak okazują się za ciemne :<

      Usuń
  6. jest i czekoladka ;) ja dorwałam białą i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Miałam obawy przed białą czekoladą, bo jednak nie lubię nakładać pudru pędzlem, ale ciesze się, że równie dobrze się spisuje :)

      Usuń
  7. U mnie bez bubli. Stara wersję True Match lubiłam, za to Infallible jest w mojej trójce najgorszych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się udało :) Stara wersja True Match była bardzo przyzwoita, każdemu polecałam ten podkład, a nowa formuła bardzo mnie zawiodła. Infallible w trójce najgorszych podkładów - czyżby wysuszał Twoją cerę?

      Usuń
  8. Miałam podkład True Match, ale nie sprawdził się u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesują mnie produkty Lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję stworzyć post o bronzerze najpóźniej do czwartku :)

      Usuń
    2. Chętnie przeczytam recenzję. :)

      Usuń
  10. So many wonderful products, I'm curious to try some.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wibo million dollar lips <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ta pomadka z wibo jest genialna ! <3 mam ten sam kolorek i świetnie się u mnie sprawuje <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kolor jest przepiękny :D Dzięki za zaproszenie, wpadnę :)

      Usuń
  13. Ja znam z Twoich zakupów i równiez posiadam: bazę z Lirene oraz czekoladkę :) Oba produkty bardzo lubię, więc mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzają się bardzo dobrze, dziękuję! Właśnie jestem w trakcie tworzenia postu o produktach Lovely, jeśli miałabyś ochotę przeczytać, to zapraszam najprawdopodobniej jutro :D

      Usuń
  14. Szkoda, że nie kupiłam tego bronzera z lovely. Świetne te twoje zakupy :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer sprawuje się świetnie, dzięki! :)

      Usuń
  15. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello, thank You! If you would like to follow my blog of course you can! If i find something interesting in yours I will follow it too :)

      Usuń
  16. o proszę a ja kupiłam białą czekoladę z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, biała czekoladka to puder ryżowy? Zastanawiałam się nad nią, ale nie lubię nakładać pudrów pędzlem :D A jak się u Ciebie sprawuje?

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Troszeczke, ale jestem zadowolona z zakupów poza podkładem True Match.. :D

      Usuń
  18. Ta paletka z Lovely wygląda ciekawie :) Ja chyba jej u siebie nie widziałam w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka cieni ma bardzo fajne i trwałe kolory, także jak ją gdzieś zobaczysz to nie zastanawiaj się, mega polecam! :D

      Usuń
  19. Bardzo lubię tą odżywkę Eveline jako bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam puder suite chocolate i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz komentarz :) Postaram się odwdzięczyć tym samym!

Copyright © 2016 COSMETIC INNOCENT , Blogger