18:32

CO KUPIŁAM NA PROMOCJI W ROSSMANIE? :)



Cześć dziewczyny! Przepraszam za chwilową nieobecność na blogu, ale byłam bardzo zajęta przygotowaniami do matury. Na szczęście polski i matematykę pisemną mam już za sobą, więc teraz już będzie tylko z górki :) Korzystając z wolnej chwili chciałabym Wam pokazać co udało mi się kupić na promocji w Rossmanie i o dziwo kupiłam wszystko, co sobie zaplanowałam, a nawet więcej :D

PRODUKTY, KTÓRE PLANOWAŁAM KUPIĆ : 

1. LOREAL - TRUE MATCH 

Jeszcze przed promocjami długo krążyłam w Rossmanie, nakładałam masę testerów na dłoń w celu wybrania najlepszego koloru i poznania tej nowej ''lepszej'' formuły. Zwróciłam się nawet z prośbą do ekspedientki o chociaż kropelkę do słoiczka z testera, żebym mogła ze spokojem wypróbować go w domu, ale najwidoczniej taka mała pomoc wiele kosztuje... Bardzo bałam się, że zmieniona formuła nie zachwyci mojej wymagającej cery i nie myliłam się. Nowa wersja podkładu zawiera mase rozświetlająch drobinek, co nie wygląda dobrze na mojej mieszanej cerze. 

2. LOVELY - MILKY CHOCOLATE BRONZER

Długo zastanawiałam się nad kupnem bronzera i ten produkt to strzał w dziesiątkę. Ma bardzo ładny kolor i dobrze się z nim pracuje. 

3. LOVELY - NOBODY'S PERFECT... BUT ME PALETA ROZŚWIETLACZY 

Opakowanie mojego poprzedniego rozświetlacza z Makeup Revolution w trakcie podróży pociągiem uległo zniszczeniu, dlatego postanowiłam wypróbować nowość od Lovely. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ mamy do wyboru 3 różne odcienie, dlatego niezależnie od sytuacji, w jednej palecie mamy wszystko, czego potrzebujemy. 


DODATKOWE PRODUKTY : 

1. LIRENE - BAZA POD PODKŁAD NO PORES 

Kupiłam tę bazę pod wpływem impulsu i opinii bardzo miłej i szczerej Pani. I faktycznie - baza spisuje się świetnie. 

2. WIBO - MILLION DOLLAR LIPS 

Tych pomadek chyba nie muszę Wam przedstawiać :) Jedne z lepszych i  bardzo trwałych, drogeryjnych pomadek. Długo szukałam tego koloru i udało mi się znaleźć przepiękną czerwień. 

3. EVELINE - SOS LASH BOOSTER SERUM DO RZĘS 

Bardzo lubię odżywki do rzęs i zazwyczaj stosuję je jako bazę pod tusz. Ta spisuje się rewelacyjnie i jak tylko na nią spojrzałam, przypomniało mi się, że moja obecna również tej firmy powoli zaczyna się kończyć :D  

4. LOREAL - PODKŁAD INFALLIBLE 24H-MATTE 

W związku z nieudanym zakupem jego brata musiałam kolejny raz wybrać się do Rossmana, po kolejny podkład, i tym razem postawiłam na zakup tego, który nigdy mnie nie zawiódł. Mam wrażenie, że Infallible przejął chyba dawną i bardzo dobrą formułę True Match..

5. LOVELY - DARK NUDE PALETA CIENI DO MAKIJAŻU 

Szukałam, szukałam i w końcu znalazłam. Przyznam szczerze, że w tej palecie najbardziej spodobały mi się ostatnie 4 kolory i to je najczęściej używam. Są dobrze napigmentowane i wpadają w odcienie szarości i fioletu, co bardzo lubię :)


Jestem bardzo zadowolona z zakupów, a wszystkim produktom zostanie poświęcony osobny wpis, dlatego dajcie koniecznie znać o którym z nich chciałybyście najpierw przeczytać? :) Jestem ciekawa, co udało Wam się kupić na promocji i czy również trafiły Wam się jakieś buble? 

41 komentarzy:

  1. Ja polowałam na bronzer Lovely, ale się nie udało. Chętnie przeczytam o nim coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy Lovely miło zaskakuje, bronzer jest na prawdę wart polecenia. Dzięki, za kilka dni powinien pojawić się wpis o nim :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam się do Rossmana pierwszego dnia promocji z chęcią uniknięcia pustek na półkach popołudniu. Byłam kilka minut po otwarciu sklepu i tłum już był, ale na szczęście wszystko odbywało się kulturalnie :)

      Usuń
  3. Oj, wszystko chętnie bym wypróbowała zwłaszcza podkład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku niestety okazał się wielkim niewypałem :/

      Usuń
  4. Tez kupiłam tę bazę z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tylko tusz na promocji. Niestety, chciałam kupić ten podkład, ale nie było już mojego koloru :/ Zostały tylko te dla kobiet o ciemnej karnacji. Szkoda, że drogerie nie zaopatrują się w głównej mierze w jaśniejsze odcienie, w końcu Polki mają dość jasną karnację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to czasem zastanawia, często jest też tak, że te najjaśniejsze odcienie i tak okazują się za ciemne :<

      Usuń
  6. jest i czekoladka ;) ja dorwałam białą i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Miałam obawy przed białą czekoladą, bo jednak nie lubię nakładać pudru pędzlem, ale ciesze się, że równie dobrze się spisuje :)

      Usuń
  7. U mnie bez bubli. Stara wersję True Match lubiłam, za to Infallible jest w mojej trójce najgorszych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się udało :) Stara wersja True Match była bardzo przyzwoita, każdemu polecałam ten podkład, a nowa formuła bardzo mnie zawiodła. Infallible w trójce najgorszych podkładów - czyżby wysuszał Twoją cerę?

      Usuń
  8. Miałam podkład True Match, ale nie sprawdził się u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesują mnie produkty Lovely

    OdpowiedzUsuń
  10. So many wonderful products, I'm curious to try some.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wibo million dollar lips <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ta pomadka z wibo jest genialna ! <3 mam ten sam kolorek i świetnie się u mnie sprawuje <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kolor jest przepiękny :D Dzięki za zaproszenie, wpadnę :)

      Usuń
  13. Ja znam z Twoich zakupów i równiez posiadam: bazę z Lirene oraz czekoladkę :) Oba produkty bardzo lubię, więc mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzają się bardzo dobrze, dziękuję! Właśnie jestem w trakcie tworzenia postu o produktach Lovely, jeśli miałabyś ochotę przeczytać, to zapraszam najprawdopodobniej jutro :D

      Usuń
  14. Szkoda, że nie kupiłam tego bronzera z lovely. Świetne te twoje zakupy :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  15. o proszę a ja kupiłam białą czekoladę z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, biała czekoladka to puder ryżowy? Zastanawiałam się nad nią, ale nie lubię nakładać pudrów pędzlem :D A jak się u Ciebie sprawuje?

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Troszeczke, ale jestem zadowolona z zakupów poza podkładem True Match.. :D

      Usuń
  17. Ta paletka z Lovely wygląda ciekawie :) Ja chyba jej u siebie nie widziałam w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka cieni ma bardzo fajne i trwałe kolory, także jak ją gdzieś zobaczysz to nie zastanawiaj się, mega polecam! :D

      Usuń
  18. Hello, thank You! If you would like to follow my blog of course you can! If i find something interesting in yours I will follow it too :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię tą odżywkę Eveline jako bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam puder suite chocolate i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zapach jest ewidentnie zaletą tych produktów! =D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz komentarz :) Postaram się odwdzięczyć tym samym!

Copyright © 2016 COSMETIC INNOCENT , Blogger