18:26

PORÓWNANIE - LA RIVE VS CACHAREL


Korzystając ze wpisu o perfumach postanowiłam zrobić dla Was zestawienie dwóch podobnych do siebie perfum - Cacharel - Amor Amor oraz jego tańszego zamiennika  La Rive - Sweet Rose. Czy perfumy okażą się takie same? A może znacząco się od siebie różnią? Odpowiedź znajdziecie w dzisiejszej recenzji :) 


CACHAREL - AMOR AMOR - to perfumy o kategorii owocowo-zapachowej. W pięknym czerwonym flakonie znajdziemy wyjątkowy, słodki i kuszący zapach, który bardzo długo się utrzymuje i dodaje pewności siebie. Jest to zapach odpowiedni na każdą okazję, w szczególności na ważniejsze wyjścia. Cena to około 160 zł za 100ml. 

NUTY GŁOWY - konwalia, czerwona pomarańcza, różowy grejpfrut 

NUTY SERCA - mandarynka, melati, różana esencja 

NUTY BAZY - białe piżmo, drewno sandałowe, wanilia, szara ambra 


LA RIVE - SWEET ROSE - woda perfumowana dla kobiet. Kategoria kwiatowo-owocowa. Producent zapewnia słodki i kuszący zapach, elektryzujący nawet najbardziej wybrednych. Cena to około 20zł za 90ml. 

NUTY GŁOWY - grejpfrut, mandarynka 

NUTY SERCA - śliwka, róża, biała lilia 

NUTY BAZY - białe drzewo cedrowe, ambra, piżmo, wanilia


MOJA OPINIA 

Nawet nie wiecie jak bardzo bym chciała, żeby w tym przypadku La Rive udało się zrobić na prawdę godną replikę tego perfumu. Niestety. Woda perfumowana Sweet Rose jest uboga w niektóre składniki, co diametralnie zmienia ten zapach w coś okropnego. W pierwszym momencie gdy powąchamy perfum możemy wyczuć jedynie alkohol. Po około 10 minutach gdy alkohol się ulotni pojawia się delikatny zapach róży, jednak ten zapach jest na tyle denerwujący i mdły, że ma się ochotę od razu go z siebie zmyć. Zapach z pierwowzorem ma niewiele wspólnego. 


Z niektórymi zapachami jest tak, że jedni je kochają, drudzy nienawidzą. Wiem, że niektóre dziewczyny bardzo cenią sobie zapach Sweet Rose i są z niego zadowolone. Ja znając oryginalny zapach Cacharel nigdy bym po niego nie sięgła i wolę używać innych, bardziej udanych odpowiedników firmy La Rive. :) 

14 komentarzy:

  1. Cacgarel lubiłam będąc w gimnazjum, dzisiaj po 10 latach wolę inne zapachy, bardziej mocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę mocne zapachy, ale Cacharel uwiódł moje serce :)

      Usuń
  2. Lubię zapach Amor Amor. Jest taki intensywny i długo się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale może kiedyś się skuszę :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jeden i drugi. Sweet Rose jest bardziej ciężki, ale mnie aż tak nie drażni, ale zdecydowanie wolę Amor Amor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię w perfumach różanych nut, więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znalazłaś już swojego ulubieńca! :)

      Usuń
  6. Wąchałam nie oryginalny i zapach nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie, każdy lubi co innego :)

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tych perfumach, ale to pewnie dlatego, że nie przepadam za słodkimi zapachami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w szukaniu ulubieńca :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz komentarz :) Postaram się odwdzięczyć tym samym!

Copyright © 2016 COSMETIC INNOCENT , Blogger